1. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 45 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób (UWAGA! Zamówionych towarów nie wysyłamy w piątki oraz w dni poprzedzające święta z uwagi na duże ryzyko uszkodzenia przesyłki na magazynie dostawcy w czasie dni wolnych!)
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
2. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 45 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 45 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
3. Zamówienia, które wpłyną w dni robocze po godzinie 14.00 oraz w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy będą traktowane jako otrzymane w następnym dniu roboczym.
4. Czas realizacji zamówienia będzie ustalany indywidualnie przez Sprzedającego w uzgodnieniu z Zamawiającym:
- w przypadku zamówień niestandardowych, tj. zindywidualizowanych przez Klienta,
- w przypadku braku towaru w stanach magazynowych Sprzedającego (o czym Sprzedający niezwłocznie powiadomi Zamawiającego),
- z przyczyn niezależnych od Sprzedającego.
5. Realizacja zamówień odbywa się w kolejności ich napływania, aż do wyczerpania zapasów.
Dostawa zamówień złożonych w sklepie www.pieceinvicta.pl realizowana jest poprzez firmę kurierską DHL Express Polska lub DPD Polska Sp. z o.o. W każdym momencie możesz sprawdzić, gdzie znajduje się aktualnie Twoja przesyłka wchodząc na stronę http://www.dhl.com.pl lub http://www.dpd.com.pl (podając numer listu przewozowego, który otrzymałeś od nas e-mailem tuż po nadaniu przesyłki).
W przypadku 90% nadawanych paczek czas dostawy to 1 dzień roboczy, a w przypadku przesyłek paletowych 1 lub 2 dni robocze. Czyli z reguły na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.
Niestety 10% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie, a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.