
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dostępne w naszym sklepie były zawsze najwyższej jakości oraz wolne od wad.
Zanim przystąpisz do procedury reklamacyjnej, zalecamy kontakt z nami. Być może problem jaki wystąpił z Twoim produktem nie jest poważny i uda nam się go rozwiązać w trakcie jednej rozmowy telefonicznej bądź krótkiej wymianie wiadomości e-mail.
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragon, faktura, wydruk z terminala płatniczego, potwierdzenie przelewu lub inny dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie).
Zgłoszenia należy składać:
- poprzez e-mail na adres (preferowana przez nas forma): bok@pieceinvicta.pl
- listownie na adres:
Sklep PieceInvicta.pl - KOMO Sp. z o.o.
ul. Bartycka 24/26 paw. 92
00-716 Warszawa - telefonicznie:
tel. 22 651 06 00
tel. 602 31 22 31
Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w dokumencie gwarancyjnym.


